.

מחקר חדש קובע: גברים עם כלבים הם מושכים יותר בעיני נשים

הקשיבו נא בעלי כלבים רווקים ורווקות! מחקר חדש מאשר את מה שכל הביקורים שלכם לגינת הכלבים הפכו לכל כך ברורים: החבר הפרוותי שלכם יכול להפוך אתכם למאושרים מאוד.

אבל זה מגיע עם אזהרה קטנה: שימוש בכלב כדי להגיע דייט הוא יעיל הרבה יותר אם אתם גברים (מצטערים בנות, לא אנחנו קבענו).

המחקר בשם 'תפקידם של כלבים וחתולים בעולם מערכות היחסים והדייטים' שפורסם החודש במגזין המחקר Anthrozoos, ערך סקר בין משתמשי אתר Match.com בארצות הברית אשר כללו חיית מחמד בפרופיל המשתמש שלהם. מתוך 1210 האנשים שענו על הסקר, 61 אחוז היו נשים – וכלבים וחתולים היו חיות המחמד הפופולריות.

התאוריה של החוקרים הייתה ש 'נשים יתנו חשיבות גדולה יותר לרווקים עם חיות מחמד מאשר גברים רווקים יתנו חשיבות לנשים עם חיות מחמד' והם צדקו: פי שתיים יותר נשים אמרו שהן נמשכות לגברים עם חיות מחמד מאשר הגברים, ופי שתיים יותר נשים אמרו שהן היו שופטות את הגבר לפי הצורה בה הוא מתנהג לבעל חיים.

(מצטערים אוהבי החתולים, יש בערך פי 2 יותר אוהבי כלבים. לפחות באתרי ההיכרויות).

אז מדוע יש סיכוי גדול יותר שנשים ימשכו לרווק עם כלב? בגדול, נשים יעדיפו גבר שמפגין אחריות, הורה דואג; לעומת גברים שבדרך כלל ירצו מישהי שתראה טוב בביקיני.

המחקר ציין שבגלל שרוב האנשים מתייחסים לכלבים שלהם כאל בני משפחה, התפקיד שלהם בתור הכנה לילדים לעתיד רק הופך את זה למשמעותי הרבה יותר.



אבל ההטבות הרומנטיות שמגיעות עם הכלב לאו דווקא רלוונטיות לנשים, כך לפי הסקר שנערך באתר.

דבורה בן משה, תושבת ארה"ב והבעלים הגאה של ג'ורג'יה, כלבה מעורבת בת 3, אמרה שהיא מוקסמת מגברים שמתעניינים בכלבה שלה. היא עדיין זוכרת את הגבר שכתב לה באתר היכרויות: "אני עדיין לא מצליח להחליט מי יותר חמודה, את או הכלבה שלך" – אבל היא נתקלת ביותר גברים שנבהלים ממערכת היחסים שיש לה עם הכלבה שלה.

"נשים רואות גבר עם כלב, והן רואות גבר אחראי שרוצה להשתקע, וזה ממש גורם לנו לחבב אותו", אמרה בן משה. "אבל אישה עם כלב, אני חושבת שגברים רואים את זה וחושבים 'אלוהים אדירים, הבחורה הזאת רוצה להתחתן ולעשות ילדים'…ואני חושבת שזה מרתיע אותם".

אבל האם היית רוצה לבזבז את זמנך על גבר שמפחד או לא אוהב כלבים? מדריכת הדייטים אריקה אטין, המחברת של  Love at First Site: Tips and Tales for Online Dating Success from a Modern-Day Matchmaker, שמה לב שהכלב שלה, סקראפי, חושף תכונות רבות על פרטנרים פוטנציאלים.

"למדתי שאם יש לך כלב את יכלה לדעת הרבה דברים על הגבר – האם הוא ג'רמחופוב, האם הוא עצבני", היא אומרת. "אם הוא מתיישב על הספה יתכן ויהיו עליו שיערות כלבים, ואני לא רוצה להיות עם מישהו שנהיה לחוץ ועצבני בגלל שיערות של כלבים על הבגדים".

וכשזה מגיע לדייטים, יש הטבה אחת שבעלי כלבים גם נשים וגם גברים יכולים ליהנות ממנה: "השתמשתי בג'ורג'יה כתירוץ לברוח מדייט גרוע", אמרה בן משה. "אז זה בהחלט חיובי".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן