.

מייסדת של עמותה הייתה מבולבלת כשהכלבה שלה כל הזמן נבחה – לא הבינה שהיא מנסה להציל אותה

כלב הוא החבר הכי טוב שיכול להיות לבחורה. חיות המחמד האלה מתוקות, אוהבות, ונאמנות. אישה אחת גילתה את הערך העצום שבקשר הזה עם בעל חיים כאשר הכלבה שלה הצילה את חייה.

לורן גותייר גרה באמהרסט, ניו יורק, יחד עם הכלבה שלה ויקטוריה. ויקטוריה היא כלבה שחולצה, ויש לה רק עין אחת. הגורל הפגיש בין השתיים, כאשר ויקטוריה חולצה על ידי העמותה שלורן ייסדה.

העמותה של לורן Magic’s Mission Beagle & Hound Rescue, Inc. מחלצת, משקמת ומוצאת בתים לכמה שיותר כלבים באזור. האישה ייסדה את העמותה זמן קצר אחרי שחילצה את מג'יק, גור עם שלוש רגליים ולב ענקי. היא אימצה את הכלב, ויחד השניים החלו לעזור לכלבים נוספים.

"לורן ומשפחתה מחויבים לאמץ ולחלץ כלבים מבוגרים שאף אחד לא רוצה", כך כתוב באתר העמותה. ועכשיו כלב נוספת נכנס לחייה של לורן – ויקטוריה, והשתיים הצילו אחת את השנייה.

אחרי שקיבלה את הכלבה החדשה לביתה, נקודה אדומה התפתחה על האף של לורן. בהתחלה היא לא חשבה על זה יותר מדי, אך הכלבה שלה נהייתה מודאגת.

הימים חלפו, ו-ויקטוריה לא הפסיקה לרחרח את הנקודה על האף של לורן. בסוף, לורן הבינה את הרמז. היא קבעה תור אצל הרופא כדי לבדוק את הנקודה על האף. היא לא האמינה למה שהרופא מצא.

מסתבר שהנקודה הזו הייתה קרצינומה של תאי בסיס – הסוג השכיח ביותר של סרטן העור המתפתח – ככל קרצינומה – בשכבת האפיתל של העור, ובמקרה זה בשכבה התחתונה (ה"בסיסית") של תא האפיתל. אם לא הייתה בודקת את הנקודה, ויקטוריה הייתה עומדת בפני חיים של סבל.

למרבה המזל, הכלבה הריחה את הסרטן ונתנה ללורן מספיק זמן לטפל בו. הנקודה הוסרה בעזרת ניתוח, מה שמנע מהסרטן להתפשט לחלקים נוספים של הגוף. היא הייתה כל כך אסירת תודה לכלבה שלה שמנעה את מה שיכל להיות סיוט גדול ביותר.

"זה ממש מדהים שהכלבה הייתה כל כך עקשנית ולא הפסיקה להריח את האזור בו היה לי סרטן העור", אמרה לורן. "הניתוח עצמו שינה את הפנים שלי, ואם הכלבה שלי לא הייתה עולה על זה, סביר להניח שהייתי מתעלמת מהכתם הזה, ושינוי לפנים שלי היה יכול להיות גרוע בהרבה. לכלבים יש חוש ריח מפותח אבל חיים לא חשבתי שהוא יציל לי את החיים!".

לורן שיתפה תמונות ועדכונים לגבי המסע שלה באינסטגרם. היא מאמינה שהסרטן הופיע בגלל שבילתה הרבה מאוד במיטות שיזוף, אז היא מזהירה בני נוער מפני הסכנה הזו.

"העצה שלי לבני נוער ואחרים ששוקלים להשתמש במיטות שיזוף היא – אל תעשו זאת!", מתעקשת לורן. "ישנן אופציות אחרות, כמו ספריי. המחיר והנזק שאתם עושים לעור שלכם הוא גדול מדי, ואפילו שאתם צעירים ולא חושבים כל כך על העתיד, אתם תשלמו מחיר כבד עבור השימוש במיטות שיזוף".

ללורן בהחלט היה מסע קשה, אבל עכשיו היא חופשיה מסרטן וחזקה מאי פעם. דרך החוויה הזו היא פיתחה מערכת יחסים חזקה יותר עם הכלבים שלה.

"אני כל כך אסירת תודה על ויקטוריה", היא אמרה. "לה ולי תמיד היה קשר חזק ומיוחד והיא מרגישה כשאני כועסת או עצובה. לא היה לי מושג שהיא תהיה מסוגלת לגלות את הסרטן שהתחבא לי מתחת לעור".

שתפו את הסיפור הזה אם גם אתם חושבים שכלבים הם מדהימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן