.

משפחה זרקה את הכלב כמו אשפה כשהיא עזבה, אבל החלטה גורלית של השכן הצילה את חייו

משפחה ארזה את כל הבית והתכוננה לעזוב בפעם האחרונה את ביתם האהוב. אבל לפני שהם עזבו, את כל הדברים שהם לא רצו לקחת איתם הם השאירו מחוץ לבית. ויחד עם כל הזבל, הם השאירו גם את הפיטבול שלהם – בו.

הם אפילו חזרו לבית פעם נוספת כדי לקחת דברים נוספים, ובו חיכה להם באותו המקום שהם השאירו אותו. אבל כמו בפעם הראשונה, הם שוב לא לקחו אותו איתם.

המעשה הנתעב הזה הדאיג את השכנים, ואחד מהם החליט לעשות משהו בנידון.

הוא צילם את בו ופרסם את התמונה בפייסבוק. וזה שינה הכל.

bb1

אחד השכנים היה עד למעשה הנוראי של המשפחה, והוא ידע שהוא צריך לעזור לבו למצוא משפחה טובה יותר. משפחה שיודעת איך להתייחס לבעלי חיים. היא צילם את בו שוכב בעצב על מזרן שהם השאירו. התמונה הפכה ויראלית ושותפה על ידי אלפי אנשים. בסופו של דבר, התמונה הגיעה לאדם בשם מייק דיזל.

bb2

מייק היה מעוניין להעניק לבו את החיים שמגיעים לו. הוא מיד נסע למקום שבו הכלב שכב, בודד ועצוב. כשהוא מודע לכך שהכלב מפוחד ומרגיש לא בטוח, מייק התקרב אליו בזהירות רבה. והסבלנות שלו השתלמה, תוך יום אחד בו נכנס מרצון למכונית שלו, אחרי שקיבל מזון ואהבה ממייק.

bb3

למייק הייתה הסבלנות לזכות באמון של בו – וזה אפשר לבו להראות למייל איזה כלב נפלא הוא. היום, השניים חברים הכי טובים, חיים באושר ביחד. אנחנו בטוחים שבו הרגיש נואר אחרי שננטש על ידי משפחתו הקודמת, אבל האהבה והאכפתיות של מייק בהחלט מחפים על כך.

bb4

צפו במייק ובו בסרטון למטה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן