.

משפחה קברה כלב שנפגע ממכונית: 14 שעות אחר כך הם לא האמינו למראה עיניהם כשהוא הופיע בדלת ביתם

אובדן של חיית מחמד יכול להיות קשה מאוד. מחקרים אפילו הראו שמוות של חיית מחמד יכול להיות קשה בדיוק כמו מוות של חבר או קרוב משפחה.

זה אולי נשמע מוזר, אבל תחשבו על זה – הכלבים שלנו הם חלק מהמשפחה. הם אוהבים אותנו ללא תנאי ולא שופטים אותנו. זה משהו שבני אדם כמעט ולא מסוגלים לעשות.

אז דמיינו לעצמכם שבזמן שאתם מתאבלים  על מותו של כלב אהוב, הוא לפתע חוזר מהמתים.

מאגסי היה הכלב של גלן מלוני והילדים שלו מייגן וקווין. מאגסי נפגע ממכונית מחוץ לביתה של חברתו ויולה ציזל בזמן שהיא השגיחה על הילדים.

גלן מיהר להיות לצידו של הכלב שלו.

"הרמתי את מאגסי", הוא סיפר. "אבל הוא מת בידיים שלי". הוא בדק האם יש דופק או סימני חיים לכלב בן ה 4. אך לא היו.

אמרו תפילה

גלן פעל במהירות כדי לקבור את הכלב, כשהוא לא רוצה שהילדים יראו מה קרה לו.

"הייתי במצב רגשי לא טוב. אז קברתי אותו במהירות, ואפילו לא סיפרתי לילדים", סיפר גלן. "לא היה לי את האומץ לספר לילדים, עד לשעות הערב. מאגסי היה מת".

כשהוא סוף סוף סיפר לילדים, הם היו עצובים מאוד והלכו למקום קבורתו של מאגסי וערכו טקס קטן. הם אמרו תפילה עבור חברם הקטן ונכנסו הביתה ללילה.

אבל, ב 5:30 בבוקר, הם שמעו שריטה בדלת…

הוא נראה בסדר

גלן פתח את הדלת האחורית והיה בהלם כשראה את מאגסי, מכשכש בזנבו באושר. בני הזוג היו בשוק כל כך גדול שויולה אפילו התווכחה עם גלן ואמרה שזה חייב להיות כלב אחר. לא יכול להיות שזה הכלב שלהם מאגסי.

אבל אחרי שהשוק הראשוני התפוגג, והם הסתכלו עליו מקרוב, הם יכלו לראות שעברה על מאגסי חוויה לא קלה.

"מאגסי היה מכוסה אדמה והעיניים שלו היו סגורות", אמרה ויולה, אבל חוץ מזה הוא נראה בסדר. "מאגסי הוא כלב ציד מעורב. אני משערת שכאשר הוא התעורר בתוך הבור, הוא פשוט חשב שזה עוד בור ישן שהוא חפר, כשהוא לא מודע לזה שזה היה אמור להיות הקבר שלו".

הם לקחו את מאגסי לוטרינר, שסיפר מה לדעתו קרה ומדוע הם חשבו שהוא מת כשלמעשה היה חי.

"הוטרינר אמר שסביר להניח שאחרי 6 שעות הוא חפר דרכו החוצה", סיפרה ויולה. "דופק הלב שלו והכל היה כל כך איטי שלא היה ברור שהוא בחיים. לא היו לו סימני חיים".

צפו בסיפור המדהים בסרטון למטה:

הכלב הזה הוא שורד קטן וחזק!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן