.

הם ראו כלבים מוזנחים שעברו התעללות, ועכשיו הם זקוקים לעזרתכם!

במדינת ישראל כ-100,000 בעלי חיים עוברים התעללות והזנחה מדי שנה. קשירות. הרעבה. קרבות. מכות. בעיטות. הצתות. גשם. חום אימים. רוחות. מוות בייסורים. כל כך הרבה מקרי התעללות ורק עמותה אחת שיש לה סמכות חוקית להוציא אותם מהבתים הנוראיים האלו שהם גיהנום מתמשך עבור חסרי הישע.

עמותת משמר בעלי החיים היא העמותה היחידה בישראל שאוכפת את חוק צער בעלי חיים האוסר על התעללות, הזנחה ונטישת בעלי חיים. העמותה, שפועלת על פי מודלים מחו"ל, מגייסת ומפעילה מתנדבים היוצאים לשטח ונותנים מענה מיטבי למקרי התעללות והזנחת בעלי חיים.

עשרות מתנדבים שעוברים הכשרה מקצועית ופועלים בסמכות חוקית, יוצאים יום יום לשטח ומצילים את החיות האומללות מהתעללות והזנחה.

הצורך:

הקמת יחידות משמר בעלי החיים בכל הארץ!!!

 מאות טלפונים בחודש של אזרחים, שרוצים לצעוק את צעקתם של חסרי המילים. כל כך הרבה מקרים שאפשר לטפל בהם במיידי אילו רק היה אפשר, אבל אין לנו את האמצעים להגיע לכולם.

כיום, העמותה נותנת מענה למקרי התעללות והזנחה בת"א-יפו. הרחבת הפעילות לערים נוספות והקמת יחידות אכיפה כרוכה בהוצאות רבות כגון: גיוס, הכשרה ותפעול מתנדבים, קורסים מקצועיים, טיפולים וטרינריים, ציוד שטח, פנסיונים ומזון לבעלי החיים שמוחרמים, פעילות משפטית, פעילות בילוש ואיסוף ראיות, הפעלת מוקד טלפוני ועוד…

היכנסו לעמוד ההדסטארט, ועזרו לעמותה לאכוף את חוק צער בעלי חיים האוסר על התעללות, הזנחה ונטישת בעלי חיים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן