.

פעם ביום הכלבים האלה מסתדרים בשורה ליד הגדר – הסיבה ממיסה את הלב בכל העולם

רובנו לא יכולים לעמוד בפני הכלבים שלנו. אנו יודעים שמגיע לחברים הפרוותיים שלנו הטוב ביותר, ואנחנו בדרך כלל מודעים שהאהבה הזו הדדית.

הידע הזה הוא מה שנותן לפנסיון בקייפ ברטון, קנדה, את הטיפול הטוב שהוא מעניק לכלבים. הצוות בפנסיון מוכן לעשות מעל ומעבר עבור הכלבים: הם יודעים איך לגרום לכלבים להיות מאושרים ויודעים עד כמה זה חשוב.

קחו למשל את שירות האיסוף והחזרה שלהם. אנחנו לא מכירים עוד פנסיון שעושה את זה, אבל זה כל כך חמוד שהיינו חייבים לחלוק את זה איתכם.

כל יום, נהג האוטובוס של הפנסיון אוסף את הכלבים מהבית של הלקוחות. הצוות צופר ומיידע את ההורים שהם בחוץ, אז הם יורדים מהאוטובוס ועוזרים לתינוקות הפרוותיים לעלות.

לא משנה אם יורד גשם, שלג, או שהשמש זורחת, האוטובוס יוצא בכל יום ואוסף את הכלבלבים המתוקים. חלק מהכלבים אפילו הולכים לפנסיון עם תרמיל על הגב שבתוכו יש כל מיני דברים שהם אוהבים כמו חטיפים וצעצועים. תראו בתמונה למטה!

ברגע שהאוטובוס מגיע ליעד והנהג פותח את הדלת, הכלבים יוצאים בריצה לתוך הפנסיון. בפנסיון יש צעצועים רבים, כגון בובות, בריכות שחייה, וצוות העובדים שנותן להם מגע אנושי.

הפנסיון הזה הוא באמת חלום של בעלים של כלב וגן עדן לכלבים.

רעיון האיסוף הוא חמוד והפך ויראלי מסיבות ברורות (חמידות קיצונית למשל), אבל הרעיון הפשוט שמאפשר לכלבים שטח בו הם יכולים לשחק ולרבוץ במהלך היום בהחלט חימם לנו את הלב.

צפו בסרטון למטה ותראו למה אנחנו מתכוונים:

אנחנו יודעים, נכון, חבל שאין מקום כזה בכל עיר או מושב.

שתפו אם אתם חושבים שזה רעיון חמוד ונפלא!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן