.

צוללן הבחין בכריש לווייתן ענק לכוד ברשת דיג – שלף סכין ומיד נכנס לפעולה

כבר זמן רב שאנו מודעים לכך שאנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי לשפר את מצב האוקיינוסים.

הנזק שנגרם מבורות וחוסר התחשבות ואכפתיות, שאנו בני האדם עושים לים הוא קולוסלי. רק לאחרונה נקטנו עמדה נגד זיהום המים של כדור הארץ, אבל אפילו עכשיו זו נותרה בעיה גדולה מאוד.

אך ישנו שביב של תקווה, סיפורים וסרטונים שאנו יכולים להשתמש בהם כדי להראות שאנחנו כן יכולים לעשות הבדל, לא משנה כמה קטנות הפעולות שלנו.

בזמן שצללו סביב איי סוקורו, מול חופה המערבי של מקסיקו, חבורה של צוללנים פגשו כריש לוויתני שהיה זקוק באופן נואש לעזרה שלהם. הכריש היה לכוד ברשת דיג שהתלפפה סביב גופו, הרשת חדרה לעור של הכריש והשאירה אותו סובל מכאבים עזים. הצוללנים ידעו שיש רק דבר אחד לעשות, וכך הם התחילו במשימה שהפכה ויראלית בכל העולם.

בסרטון רואים ים רגוע ושליו כשלפתע כריש לוויתן ענק נכנס לתמונה כשהוא לכוד בתוך רשת דיג. הרשת הייתה מלופפת סביב אמצע הגוף שלו ולאט לאט החלה להיכנס לתוך הבשר שלו.

הצוללנים שחו סביב הכריש לזמן מה, לפני אחד מהם שלף סכין ועלה למעלה כדי שיהיה מול הכריש לוויתן הענק. אז הוא החל לחתוך החבל.

החלק הכי טוב? הכריש למעשה האט את קצב השחייה שלו ונראה היה שהוא מאפשר לצוללן לעשות את מה שצריך, כשהוא יודע שהרשת צריכה לרדת.

בסך הכל לקח להם כ 30 שניות להוריד את החבל אחרת הוא היה הורג את אחד היצורים המדהימים של האוקיינוס. כרישי לווייתן הם הדגים הגדולים ביותר שיש, אך מכיוון שהם אכלני פילטר הם אינם מהווים סכנה לבני אדם.

מי יודע כמה זמן הכריש לווייתן הזה שחה כשהרשת הזו חודרת לאט לאט לבשר שלו? אנחנו יכולים רק לקוות שהוא יהיה עוד שנים רבות נקי מזיהום וכאב.

צפו בסרטון המדהים בו הצוללנים משחררים את הכריש:

אנחנו יודעים, נכון? אם נהניתם מהסרטון, לחצו על כפור השיתוף כדי לעורר מודעות לבעיית הזיהום באוקיינוסים בעולם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן