.

קבלו הצצה אל תוך המשרדים הכי דוג פרנדלי בעולם!

אזהרה! הכתבה הזאת עלולה לעורר רגשות עזים של קנאה.

ברוכים הבאים ל Kurgo, חברה עם המשרדים הכי דוג פרנדלי בעולם!

החברה המייצרת מוצרים לכלבים, נמצאת בבעלותם של האחים קיטר וגורדי ספייטר, והיא ממוקמת בסליסבורי, מסצ'וסטס. החברה מעצבת ומוכרת צעצועים וציוד לכלבים ולבעלים שאוהבים טיולים והרפתקאות.

kr1



"אנחנו מנסים להיות כמו מותגים שמציעים ציוד לטיולים…אבל לחיות מחמד…אנחנו רוצים להרוויח לקוחות לכל החיים", אמר גורדי סטייפר ל Boston.com. לחברה אפילו יש אחריות לכל החיים על כל המוצרים שלה, חוץ מצעצועים (שזה מובן לגמרי).

kr2

כמעט לכל העובדים יש כלבים, ורצוי שהם יבואו איתם לעבודה. לפעמים, הכלבים אפילו עוזרים בעבודה – בתור בודקים של המוצרים. "אנחנו מקבלים השראה רבה מהתבוננות בכלבים שלנו", אמר קיטר ספייטר בכתבה.

kr3

במשרדים אפשר למצוא חלקות דשא למשחק, כיסאות גינה ומקררים מלאי חטיפים לבני אדם וגם לכלבים. יש אפילו מגלשות ונדנדות.

kr4

מלבד הפסקות ליטוף במהלך היום, העובדים לוקחים את הכלבים לטיולים. כחברה שמוכרת ציור לכלבים אקטיביים, 'קורגו' מעודדת את העובדים שלה ליהנות מהעולם בחוץ.

kr5



מלבד לעשות את מה שהם מטיפים, האחים ספייטר יודעים שכלבים במשרד מעלים את המורל. "כל עבודה יכולה להיות מלחיצה, אבל זה שיש כלבים לידנו מרגיעה אותנו…לקחת את הכלב לטיול בצהריים, או סתם ללטף אותם במהלך היום, זה יכול לשנות את הרגע…כמו למשל אם יש לכם שיחה רצינית והכלבים עושים משהו מצחיק. זה גורם לכולם להיות קצת פחות רציניים". אמר גורדי ספייטר.

kr6

אנחנו חושבים שכל מקום עבודה צריך לאפשר לעובדים שלו להביא איתם את הכלבים, אתם לא חושבים?

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן