.

שבועיים אחרי שהוכה ונגנב מבעליו בראשון לציון, ג'מבו הכלב חזר הביתה

לפני שבועיים פרסמו את הסיפור של ג'מבו, כלב המילנואה שנגנב מביתו שבראשון לציון.

מצלמות האבטחה שבמקום תיעדו שלושה נערים פורצים למקום ומתעללים ארוכות בג'מבו שבסופו של דבר נכנע ונגנב.

במהלך פשיטה של משטרת מרחב השפלה ג'מבו נמצא במתחם ביפו. החשד הוא שהכלב נגנב למטרות קרבות כלבים.

ov3



עובד לוי, הבעלים של ג'מבו, הוא תושב ראשון לציון המתגורר באוטובוס מפואר אותו הפך לבית נייד. לפני כשנתיים לוי אימוץ את ג'מבו, כלב מגזע מילנואה, ומאז השניים מטיילים יחד ברחבי הארץ.

לג'מבו יש שטח מגודר מחוץ לאוטובוס, ולפני שבועיים, הגיעו שלושה נערים, פרצו למקום וגנבו את הכלב תוך כדי שהם מתעללים בו.

"זה כלב מאוד ממושמע שגר איתי באוטובוס", סיפר עובד בשיחה עם ynet. "ביום שבת ישנתי בצהריים בתוך האוטובוס וג'מבו נח בחוץ במקום שבו הוא אוהב להיות. כשקמתי לא ראיתי אותו וכשהסתכלתי במצלמות האבטחה הייתי בהלם", הוא מספר וציין כי ישן לאחר משמרת לילה מתישה ולא שמע את המתרחש בחוץ.

"טיילנו הרבה ביחד, ברמת הגולן ובשביל ישראל. הוא מחונך ונאמן מאוד. הוא חבר שלי ואני ממש דואג לו כי אלה שגנבו אותו ממש אכזריים. הוא איתי מהרגע שנולד וממש יש לי חור בלב", הוא סיפר בכאב.

עם היעלמותו של ג'מבו, הגיש עובד תלונה במשטרת ראשון לציון. סרטון מצלמות האבטחה בו תועדו שלושת הצעירים הופץ בפייסבוק במטרה לאתר את כלבו, זכה לאלפי צפיות ושיתופים ברשת. היום התרחש האיחוד המרגש בין השניים.

ov2

עברו כבר שבועיים וכמעט איבדתי תקווה. אתמול התקשר אלי קצין מודיעין ואמר לי להגיע לתחנה בתל אביב. הגעתי לשם ואז הראיתי לשוטרים את הסרטון של הגניבה. הם אמרו שיש התאמה והם אמרו שהם חושבים שמצאו את הכלב", הוא מספר. הבוקר הגיע עובד לתחנת המשטרה בראשון לציון והצטרף לשוטרים כדי לקחת את כלבו ביפו. "מצאו שם עוד כלבים שככל הנראה רצו שיעשו איתם קרבות. אני מתרגש מאוד שהילד שלי חזר הביתה"



מי שפעל מול המשטרה ולשכת השר במשך כל הימים האחרונים בדרישה להאיץ את החקירה כדי להחזיר את ג'מבו, היה איציק שמולי, יו״ר השדולה למען בעלי חיים בכנסת, שאמר: ״אני כל כך שמח שהצלחנו להציל את ג'מבו מהייעוד האכזרי שכנראה ייעדו לו – קרבות כלבים. אני מרגיש צורך מיוחד להודות למפקד המרחב, יהודה בן עטר, שגילה רגישות ונחישות והבטיח לי מההתחלה שנצליח להגיע אל הכלב", הוא ציין והוסיף כי "האתגר שלנו הוא ברור למגר לחלוטין את התופעה הבזויה של קרבות כלבים והתעללות בבעלי החיים בישראל. אני מצפה שאת העצורים שתפסו יזרקו לכלא להרבה זמן אם אכן תוכח אשמתם״.

ov1

אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות" אמרה כי היא "שמחה ששיתוף הפעולה בין ח"כ איציק שמולי לעמותה הניב תוצאות והכלב ג'מבו שב לבעליו, שהיה מאוד מודאג. שיתוף פעולה זה מתרחש ברמה היום יומית לאורך כל השנה. אנו נמשיך ללחוץ עד שהפוגעים בכלב יבואו על עונשם. מילה טובה מגיעה גם ללשכת השר לביטחון פנים ולשכתו שסייעו לנו רבות במקרה".

מקור: ynet

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן