.

שימפנזה עמדה להיות משוחררת בחזרה לטבע: המחווה האחרונה שלה כלפי המחלצת שלה תשאיר אתכם בדמעות

זה לא משנה אם אתם מהאנשים שממש אוהבים חיות או לא, ישנם סרטונים שפשוט יגרמו לכם לבכות.

בשנים האחרונות – הודות לאינטרנט והרשתות החברתיות, קשה מאוד להימנע מסרטונים יפים של בעלי חיים, מה שפותח הדלת בפני רבים מאיתנו לראות דברים שאולי לא ראינו בעבר.

זה כולל סרטונים כמו זה שלמטה, שכבר נצפה ושותף על ידי מיליוני אנשים בכל העולם. זה הרגע המרגש בין אישה לשימפנזה, כשהשימפנזה נפרדת בפעם האחרונה לפני שמשחררים אותה לטבע. הסרטון משנת 2013, אבל המסר שהוא מעביר חזק היום יותר מאי פעם…

ג'יין גודול היא לא רצה מדענית מפורסמת, אלא גם גיבורה של בעלי חיים.

אחת ממשימות חייה – היא לשקם שימפנזות חולות ופצועות, ולהכין אותן להזדמנות נוספת לחיים בטבע. מכון ג'יין גודול בקונגו הוא אחד המקומות שעוזרים להביא את החזון שלה לחיים.

וונדה השימפנזה הגיעה לחוות השיקום אחרי שנהייתה חולה ופגיעה בטבע: היא לא הייתה שורדת זמן רב בלי עזרה רפואית, והטיפול שקיבלה ב'צ'ימפונגה' החזיר אותה למעשה לחיים.

למעשה, וונדה הועברה לאי צי'נדזולו, אח משלושת האיים שיוצרים את חוות המחסה, וקיבלה טיפול מציל חיים ואת האהבה שהייתה צריכה.

במהלך השהייה שלה במכון, וונדה וג'יין יצרו קשר מיוחד אחת עם השנייה, כזה שהקדושה שלו נראתה בבירור כאשר הגיע הזמן לשחרר את השימפנזה בחזרה לטבע. אחרי שהגיבה היטב לשיקום שלה, וונדה עמדה לחזור לביתה האמיתי, אבל קודם כל היה צריך להיפרד.

אחרי ששטו עמוק לתוך הג'ונגל כשוונדה בתוך כלוב, השימפנזה יצאה ובחנה את העצים והאזור סביבה. אז היא הסתובב וחיבקה את ג'יין, כאילו היא אומרת לה 'תודה לך שהצלת את חיי', לפני שנעלמה אל תוך הג'ונגל ואל סביבת המחייה הטבעית שלה.

צפו בסרטון המרגש. אך אנו מזהירים אתכם, יתכן ותרצו להביא טישו… 

אנחנו לא בוכים, אתם בוכים!

שתפו את הסרטון כדי להזכיר לאנשים עד כמה בעלי החיים מיוחדים, ועל הקשר הבלתי שביר שהם יכולים ליצור עם בני אדם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן