.

אישה עזבה את בעלה אחרי נישואים כושלים, חיה עכשיו באושר יחד עם 400 כלבים

בהודו יש כמות אדירה של כלבים משוטטים, ושליש ממקרי המוות הקשורים לכלבת הם בהודו. אישה אחת, פרטימה דווי, מנסה לשים את חותמה על המשבר האדיר. בגיל 65, פרטימה נותנת את כל מה שיש לה כדי לטפל בכ 400 כלבים בניו דלהי.

pr1



פרטימה עזבה את בעלה אחרי בעיות בנישואים וצללה בשמחה ישר אל תוך העזרה לכלבים. אפילו שהבן שלה ניסה לשכנע אותה לעזוב, היא מסרבת לעזוב את הכלבים. היא אמרה:

"אני שמחה ומאושרת לחיות איתם, כשחייתי עם בעלי לא הייתי מאושרת. עבדתי כל היום ואז עבדתי גם בבית. הוא לא עבד בכלל".

pr2

אך היא לא לבדה בסיפור, ויוק, נער בן 18, עוזר לה לטפל בכל הכלבים. יחד עם דואגים שהכלבים יאכלו, יהיו נקיים, ולטיפול וטרינרי. הם אפילו דואגים שהכלבים יהיו מחוסנים.

הם מאכילים את הכלבים שלוש ארוחות ביום של בשר, אורז וחלב.

"הכלבים האלה הם כמו הילדים שלי. אני מביאה אותם הביתה ומטפלת בהם. חלק מהם ננטשו על ידי הבעלים שלהם או שעברו תאונות דרכים. איתי הם חיים מצוין".

pr3



פרטימה דואגת שלא יהיה מי שימשיך לטפל בהם אחרי שהיא תלך לעולמה.

"אני לא יודע אם יהיה מישהו אחרי שידאג ויטפל בהם. הדרך בה אני מאכילה אותם, מטפלת בהם, מי יעשה זאת אחרי? אם אני לא נמצאת עם הכלבים בלילה, הם לא ישנים. הם לא מוכנים לישון בלעדי. הם לא מוכנים לאכול כלום בלעדי. טפיול בכלבים זו הדת שלי".

pr4

אנשים שולחים תרומות כדי לעזור לה להמשיך ולטפל בלהקה הענקית שלה, אבל אין לה מספיק כסף כדי לסרס ולעקר את כל הכלבים. פרטימה מקווה שעמותה או ארגון כלשהו יעזרו לה לסרס ולעקר את הכלבים על מנת למנוע מהם להתרבות.

צפו בסיפור המלא והמרגש על האישה הקדושה:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן