.

הורעבה, הוכתה ורגליה נוסרו: הרשת מתגייסת למען כלבה שעברה התעללות קשה במיוחד

אזהרה!! מכיל תמונות קשות מאוד לצפייה!

זה אחד מהסיפורים הקשים ביותר שנתקלנו בהם.

פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של כלבי כלביית דימונה מספר את אחד מסיפורי הזוועה היותר נוראיים שראינו. אנחנו רגילים (לצערנו) לשמוע על כלבים שעברו התעללות והוזנחו, אבל המקרה הזה הוא כנראה השיא.

כך כתוב בפוסט של איילת מור, פעילה שמקדישה את חייה למען כלבים בישראל:

חברים יקרים שלי ושל הכלבים. זהו הפוסט הקשה ביותר שכתבתי עד היום התמונות איומות והסיפור מאחוריהן שובר ומרסק. והסליחה מראש…

yy1



ביום חמישי משהו בי הפך ברזל. על צג הפלאפון הרשותית של דימונה, הד"ר נטליה פורוסט. בכל שנות היכרותי איתה לא שמעתי את הרופאה בוכה. ולכן בהתחלה לא הבנתי מה אני שומעת… מבעד ליפחות ובכי תמרורים של הרופאה שמעתי רק את המילה, בואי.
הרופאה שלחה תמונה והשמים נפלו. בתמונה ראיתי גורת כלבים , הפרח שלי, ללא רגליים… פשוט ללא רגליים.
בתוך 3 שעות וחצי כבר הייתי עם מונית ספיישל בדימונה. בדרך שמעתי את הסיפור. עצרנו כדי להקיא.. בכינו.. צרחנו…דפקנו את היד שוב ושוב ברכב…הבטן לא עמדה בייאוש. במחשבה מה עבר על התינוקת שלנו.
הגורה אומצה לפני כחודשיים על ידי דימונאית שלכאורה עשתה רושם הגון. את מה שקרה אחרי כן לא יכולנו לדמיין אפילו בסיוטים הכי מחורפנים שלנו, כי מי בכלל יכול להעלות דבר כזה על דעתו.
התינוקת הורעבה קשות, הוכתה קשות, ורגליה נוסרו.
yy2
האשה המופרעת הזאת ניסרה לתינוקת את הרגליים. אחרי כן היא חבשה את הרגליים עם תחבושות כל כך חזק עד שהדם לא הגיע לכפות והגוף הרג את עצמו. הילדה ללא רגליים.
מתוך 100% כאב וייאוש, אימה וטירוף, אין לי ספק שהגורה הזאת חוותה את ידו האיומה ביותר של המין האנושי.
האדם שהכי היה אמור להגן עליה, לטפח, לאהוב, הוא שעולל לה יום אחר יום את הכאב הכי נורא… מי עושה דבר כזה? איך אדם לוקח סכין? מסור? אלוהים יודע מה, ומנסר לגורת כלבים צורחת את כפות הרגליים?
בתוך דקות מרגע קבלת הידיעה ערבתי את מנהלת עמותת "הכלבים בצל" נטע דר. שערבה את רופאי מרפאת ד"ר יובל סמואל והוחלט במיידי לערב את האורטופדים המעולים בישראל.
התינוקת אושפזה במצב אנוש במרפאה בתל אביב. וכעת מתחיל המאבק.
yy3
אצבעות הרגל האחת הוסרו, ברגל השניה מתחיל תהליך לנסות לראות מה ניתן להציל. אנו נחושים שאם ניתן לא לכרות את רגלי הכנענית הנפלאה הזאת אנו נעשה כל מאמץ, כולל הבאת פרוטזות מארצות הברית או עגלול. מה שיחליטו הרופאים בישראל ובארהב שמתאים למקרה.
נטע החליטה לקרוא לתינוקת נים. מאחר וכל נים בגוף ובנפש שלנו רעד למראה הגורה. בשעת הניתוח אתמול ד"ר עידו המופלא ניסר ובכה, ניסר ובכה… כל הצוות היה בשוק. נטע שעמדה מחוץ לחדר הניתוח להתפלל על נפשה של הגורה מיררה בבכי מבעד לזכוכית חלונות חדר הניתוח… ואני שכבר חזרתי הביתה ישבתי ובכיתי על חודשיים של סבל עליהם לא ידענו. על תינוקת כלבים שלקחו ממנה הכל.
המוטו שלנו אומר שאת אשר קילקל המין הלא אנושי, המין האנושי יתקן. אנו מבקשים את התגייסות כולכם למקרה הזאת איתנו. עלות כל הניתוחים , אשפוז והבאת פרוטזות יכול להגיע לכדי 15000 שקלים.
אנו מאמינים שמגיע לה. מגיע לנים העולם כולו. מגיע לה!
ערב חג השבועות, חג מתן תורה אני פונה אל כל קהל ישראל. ממש כל הקהל. ביום הקדוש הזה שאו תפילה לנים. חבקו אותה אל ליבכם בהולככם לבית הכנסת או ביושבכם לסעודת החג.
yy4
והקצו מעט חסד כספי לעזור לנו להעניק לה את העולם כולו. נים חייבת ללכת.
אני מפגיעה, מתפללת, מברכת כל אחד ואחת מכם אחים ואחיות שלי. אני שולחת לכם אור וחסד על כל שקל שתתרמו. אני מפגיעה (מתפללת) בעדכם שכל 100 שח שתתרמו יוחזרו אליכם כ1000.
ביחד אנו אנושיים. ביחד נעניק לנים רגליים.
נגד הגברת כמובן שפועלת משטרת דימונה והעיריה כולה. אני מניחה שדובר עיריית דימונה ועיתוני דימונה יסקרו בצורה נרחבת את כל הפרשה. למען יראו וייראו!!
הגיע הזמן שאנשים יתחילו לשבת בבית הסוהר. ואנו אומרים
ע ד כ א ן!!
לפניכם 3 אפשרויות לתרומות.
הכי נחוץ ישירות למרפאה של ד"ר סמואל בתל אביב 035660045
יש אפשרות ישירות גם לחשבון הבנק של עמותת הכלבים שבצל
בנק לאומי (10), סניף 988, מספר חשבון 2546465
החשבון על שם הכלבים שבצל.
ויש אפשרות בפייפאל שלי אשר מופנה כולו לאיסוף הסכום
איילת מור

עזרו לכלבה המתוקה והמסכנה לקבל את החיים שכל כך מגיעים לה, ושתפו את הפוסט ויחד אולי נוכל לעשות שינוי, והמתעללת תיכנס מאחורי סורג ובריח!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן