.

אם אתם רואים חתול עם כפות רגליים צבועות, קחו אותו מיד לבית המחסה הקרוב ביותר

קרבות כלבים אינם חוקיים לא בישראל, ולא בשאר העולם, אך למרבה הצער הם מתרחשים בכל יום בארצנו הקטנטונת. אבל למרות החוק, עשרות אם לא מאות כלבים מוצאים את מותם מדי שנה באקט האכזרי והברברי הזה.

זה מרתיח אותנו שמתייחסים כך לבעלי חיים, אשר מחזיקים אותם בתנאים מחפירים לפני שמכריחים אותם להילחם עד המוות.

אבל האם ידעתם שבקרבות כלבים נפגעים בעלי חיים אחרים גם? כדי להוסיף לאכזריות הבלתי נתפשת הזו חתולים לפעמים נזרקים לתוך זירות הקרב כדי להוסיף תמריץ כלכלי.

עכשיו, עמותות בכל רחבי העולם מנסות לעורר מודעות לבעיה על ידי הדגשת משהו שלא ידענו לגבי החתולים האלה; וכולם צריכים לקרוא את זה.

חתולים (וגם כלבים שקטים ורגועים) משמשים כפיתיונות בקרבות האכזריים האלה ונזרקים לזירה יחד עם חתולים אחרים כדי שהצופים יוכלו להמר מי ימות ראשון. צביעת כפות הרגליים שלהם הופכת אותם לקלים לזיהוי. (מצטערים, אבל חשוב לדעת את המידע הזה).

מומחים לנושא אומרים שבעיקר כלבים עדינים וחתולים משומשים כפיתיונות מכיוון שהם לא יהוו יריב ולא ינסו 'להחזיר'. "לפעמים יחתכו להם את הפנים כדי שידממו", אמרה סשה אבלסון, פעילה פרטית.

עמותת Naples Cat Alliance פרסמה פוסט בעמוד בפייסבוק שלה עם תמונה של חתול מתוק עם כפות רגליים סגולות ובו הם חושפים מדוע הן צבועות.

"במבט ראשון הוא נראה טוב, משקל תקין, פרווה יפה, אך כפות הרגליים הסגולות מספרות את הסיפור. אנשים העורכים קרבות כלבים משתמשים בטושים כדי לצבוע חלקים של חתולים וגורי חתולים כדי שהם יוכלו להמר איזה צבע ימות ראשון. צובעים אותם ואז משליכים אותם ללהקת כלבים, בזמן שהברברים החולניים האלה עושים את ההימורים שלהם. זו אכזריות בצורה הכי גרועה שלה. נראה שמר כפות רגליים סגולות הצליח לברוח לפני שהושלך לזירה", כתוב בפוסט.

למרבה המזל, היפיפה הזה ניצל מסוף רע ואכזר ונלקח לוטרינר לפני שמצא בית אוהב וקבוע, אבל לאחרים לא היה את המזל שלו.

אם אתם רואים חתול עם כפות רגליים צבועות, הרימו אותו וקחו אותו מיד לבית המחסה הקרוב ביותר.

אנא המשיכו לעורר מודעות לנושא ושתפו את הסיפור כדי שעוד אנשים ידעו מה לעשות אם הם רואים בעל חיים עם כפות רגליים צבועות.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן