.

וטרינר שבור לב כתב פוסט אמוציונלי: זה מה שחיות מחמד עושות ברגעים האחרונים לפני שמרדימים אותן

להיפרד מחיית מחמד אהובה זה דבר קשה שאין לתאר. זה לא משנה שהחבר  הפרוותי שלכם חי חיים ארוכים ומאושרים, כשמגיע הרגע להיפרד, כשמגיע הסוף, אין דבר שיכול להקל על ההרגשה באותו הרגע.

לקחת את החבר הכי טוב שלכם לוטרינר כדי לשים סוף לסבל שלו זה משהו שלא כולם מסוגלים לעשות.

אני זוכר כשהייתי צריך להרדים את הכלב הראשון שלי. זה אחד הזכרונות הכואבים ביותר שיש לי, אבל לפחות הייתי לצידו בסוף.

ניסיתי כמיטב יכולתי להיות חזק עבורו, בגלל שידעתי שהוא ירגיש את המצוקה שלה.

כשזה נגמר, בכיתי במשך ימים. ידעתי שהוא במקום טוב יותר; מקום בו הוא כבר לא ירגיש כאב, אבל זה עדיין היה שובר לב.

למרבה הצער, לא לכל בעלי חיות המחמד יש את האומץ להישאר לצד החברים הפרוותיים שלהם כאשר הם נושמים את נשימתם האחרונה. הם לא שם כדי להיות עדים להרדמה, הם מעדיפים לתת לוטרינר לטפל ברגעים האחרונים.

עכשיו, וטרינר אחד – שבחר להישאר אנונימי – בחר לשתף את המחשבות שלו לגבי זה, והן שוברות את הלב.

PIxabay

המסר של הוטרינר:

"כשאתם בעלים של חיית מחמד, זה בלתי נמנע, ברוב הפעמים, שהיא תמות לפניכם. אז אם וכאשר אתם צריכים לקחת את חיית המחמד שלכם לוטרינר כדי לשים סוף לסבל שלה אני רוצה שתדעו משהו. 

הייתם מרכז העולם שלהם כל החיים שלהם!!! הם אולי רק חלק מהחיים שלכם אבל כל מה שהם מכירים זה אתכם בתור המשפחה שלהם. זו החלטה/יום/זמן מחורבן, ואין ויכוח על זה וזה שובר אותנו בתור בני אדם לאבד אותם. אבל בבקשה, אני מתחנן אליכם, אל תעזבו אותם!

אל תגרמו להם לעבור מחיים למוות בחדר מלא אנשים זרים במקום שהם לא אוהבים. הדבר שאתם צריכים לדעת שרובכם לא יודעים זה שהם מחפשים אתכם כשאתם משאירים אותם לבד!!!

הם מסתכלים על כל פרצוף בחדר ומחפשים את הבעלים האהוב שלהם. הם לא מבינים למה השארתם אותם לבד כשהם חולים, מפוחדים, זקנים או גוססים מסרטן. והם זקוקים לנחמה שלכם.

אל תהיו פחדנים בגלל שאתם חושבים שזה קשה מדי בשבילכם, דמיינו מה הם מרגישים כשאתם עוזבים אותם ברגע הכי פגיע ואנשים כמוני נשארים וצריכים לנסות כמיטב יכולתנו לנחם אותם, לגרום להם לפחד פחות ולנסות להסביר למה לא נשארתם. 

מוטרינר עייף ושבור לב".

שתפו את הכתבה הזו עם כל החברים שלכם בפייסבוק, כדי שכולם יבינו עד כמה זה חשוב שבעלים של כלבים ישארו איתם ברגעים האחרונים שלהם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

2 תגובות על “וטרינר שבור לב כתב פוסט אמוציונלי: זה מה שחיות מחמד עושות ברגעים האחרונים לפני שמרדימים אותן

  1. שרה אומר:

    בשישי האחרון נפרדנו מאהובתנו שושה לאחר 15 שנים אוהבות ומאושרות, פרידה מאהבה ובאהבה בביתנו, עם החטיפים האהובים שלה כשאנחנו דומעים ים של דמעות והיא שמחה על האכילה החופשית של חטיפים. ברקע שמנו מוסיקה של אהבה וכולנו ליטפנו וחיבקנו אותה עד הנשימה האחרונה. עם כל ההבנה השכלתנית הלב שלנו פשוט מרוסק, זה לא מרגיש אותו בית בלעדיה.

  2. שי צור אומר:

    אני נאלצתי להיפרד מהחבר שלי על 4 לפני מספר שנים ועד היום אני חי את רגע הפרידה , זה היה קשה וכואב אבל לא היה לי ספק לרגע אחד שאני לא משאיר אותו לבד. אבל יש דבר אחד שרודף אותי עד היום, האקט הקטן הזה שנאלצתי לשלם על על המתת החסד שלו. הוא היה מסוג הכלבים שהוטרינארים אוהבים רק מכיוון שהוא טופל במשך כ 14 שנות חייו פעמים רבות במרפאה. הוא לא היה כלב שראה וטרינר רק לחיסון פעם בשנה. אני משוכנע שאצל כל בעלים אחר הוא לא היה מגיע לשיבה טובה. הטיפולים שלו עלו כסף רב משך השנים,כסף שלרגע לא היססתי לשלם. אני יודע ומבין שגם המתת חסד היא בסופו של דבר עבודתו של וטרינר ,אבל כלב שטופל אצל וטרינאר כ 14 שנים בעלויות רבות, מן הראוי לא לגבות תשלום עבור המתת החסד ולהשאיר אותי עם ההרגשה המחורבנת הזו ששילמתי עבור מותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן