.

אמא הזדעזעה כשהכלב המאומץ השליך את התינוקת על הדשא – הסתכלה מקרוב על הרגל שלו והשתנקה

קל לשכוח לפעמים שכלבים הם בעלי חיים, ומתנהגים לפעמים בצורה שונה ואינסטינקטיבית. כתוצאה מכך, זה יכול להיות שובר לב כאשר הבעלים מבינים שחיית המחמד שלכם אולי לא מתאימה לבית שלהם.

כך היה המקרה עם סתרין סביליצ'יץ, שמשפחתה אימצה כלב דוברמן שננטש על ידי הבעלים הקודמים שלו.

קתרין ידעה שהיא צריכה להיות זהירה כאשר תפגיש בין הכלב החדש לילדים שלה, אבל הכלב נראה כל כך אוהב ועדין עם בתה בת 17 החודשים, שהיא נתנה להם לשחק יחד בגינה.

הדוברמן, העונה לשם חאן, עבר התעללות קשה על ידי הבעלים הקודמים שלו. הוא הוכה, והורעב בצורה כל כך קשה שכמעט נאלצו להרדים אותו. אך משפחת סביליצ'יץ החליטה לאמץ אותו. ואז, ארבעה ימים בלבד אחרי שהפך לחלק מהמשפחה שלהם, הוא היה מעורב בתקרית מפחידה ונוראית.

קתרין נתנה לחאן לשחק בגינה יחד עם בתה שרלוט, אבל הכלב לפתע נהיה אגרסיבי והחלה לדחוף את הילדה על הדשא. לקתרין המזועזעת לא היה זמן להגיב, והיא ראתה את חאן ממשיך, נושך את החיתול של שרלוט, מרים אותה ומשליך אותה על הדשא.

קתרין מיד רצה לילדה הקטנה שלה. ורק אז היא ראתה מדוע חאן התנהג בצורה כל כך אגרסיבית…

על הדשא היה נחש מולגה (נחש המלך החום) שיצא מתחת לבית. קתרין הבינה שחאן הציל את שרלוט בדרך היחידה שידע. הפעוטה הצליחה לצאת ללא פגע מהתקרית, אבל הדוברמן הוכש ברגל כשניסה להציל את חייה של שרלוט.

נחש המולגה נחשב לאחד מעשרת הנחשים המסוכנים ביותר באוסטרליה, כשהעברת הארס שלו היא המהירה ביותר בעולם.

למרבה המזל, חאן הצליח להתאושש אחרי שקיבל בזמן נסיוב נגד ארס, ושרד. אך זה היה קרוב מאוד, כשכלב הדוברמן התמוטט אחרי ההכשה.

איזה כלב אמיץ ומדהים הוא חאן. קתרין ומשפחתה לנצח יהיו אסירי תודה עבור הכלב שהם הצילו. וזה מראה לכם איך קארמה עובדת. המשפחה העניקה לחאן הזדמנות נוספת לחיים, והוא החזיר להם בכך שהציל את חייה של הילדה שלהם.

שתפו את הסיפור אם אתם חושבים שחאן הוא גיבור אמיתי!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן